Kantooradres huren
Steeds meer zzp’ers en andere ondernemers met een bedrijf aan huis gaan een kantooradres huren. Dit virtuele kantooradres dat als zakelijk inschrijfadres functioneert kan gebruikt worden bij de opgave van het vestigingsadres bij de KvK. Op die manier voorkomt u dat uw privégegevens worden opgenomen in het openbare handelsregister en voor iedereen te achterhalen zijn. Naast privacyoverwegingen kunt u ook een postadres huren omdat dit een professionele indruk geeft in de communicatie met uw klanten. Ook ondernemers die vaak in het buitenland verblijven hebben baat bij een kantooradres zodat zij een vestigingsadres in Nederland aan kunnen houden. Een virtueel kantooradres bij Postadrescenter.nl regelt u al binnen 24 uur.
Hoe werkt een kantooradres huren?
Een kantooradres huren bij Postadrescenter.nl is heel eenvoudig. U vraagt een vestigingsadres aan via het aanvraagformulier op onze website. Wij hebben enkele gegevens van u nodig en een kopie van uw legitimatiebewijs. U ontvangt van ons een conceptcontract en de eerste factuur. Na betaling van de factuur ontvangt u een definitief huurcontract en kunt u gebruikmaken van uw kantooradres. U kunt uw huurovereenkomst meenemen wanneer u zich inschrijft bij de KvK of gebruiken om uw huidige vestigingsadres te wijzigen. De post die wij voor u aannemen wordt door ons gescand en via de e-mail toegezonden. U hoeft uw post dus niet op te halen bij één van onze kantoren.
Wat kost een kantooradres huren?
U kunt bij ons kiezen tussen een kwartaalpakket, halfjaarpakket en een jaarpakket. Een kantooradres huren kan bij ons vanaf 24,95 euro exclusief btw per maand (jaarpakket). U ontvangt uw post eventueel digitaal. Het inscannen van uw post doen wij gratis. Wilt u alleen relevante poststukken ontvangen? Dan filteren wij de reclamepost er tussenuit en sturen wij deze niet door. Bent u nieuwsgiering naar onze tarieven of wilt u direct een postadres bij ons huren? Dan verwijzen we u graag door naar onze pakkettenoverzicht.